090528

Ja som sagt sorry för dålig uppdatering. Idag har jag varit i skolan och jag kom i tid JIPPI kors i taket. Min skoldag har varit tråkig, man blir på så dåligt humör när det regnar ute. Jag har setat med huvudet nere i A-kurs boken i matte i 3 timmar om inte mer.

När jag kom hem tog jag mig nått att äta vila lite sen vidare till stan och storhandlade. Vi var inne på City Gross, det butiken är jäkligt stor har jag tänkt på fast det inte känns så när man är inne. Det tar ungefär 1 timme att gå igenom där. Vi åkte förbi stallet på vägen hem jag fick lov att ta in en häst och byta vatten. OCh jag hade lite bråttom hem för jag skulle juh på kabare i skolan, min lille bror va med så då får man juh lov att åka dit och titta.

Så jag kom hem och skynda mig att byta om och fixa, sen åkte i väg. Dom var juh så duktiga dom små. Visst så små är dom vell inte men men för mig är dom små. Jag träffade också min gammla lärare som jag hade från åk 4-6.

Jag gjorde Smoothies för nån timme sen och det var så gott. Ska ta kort imon på ett glas med det i så ska ni får se hut gott det ser ut =D. (Om jag kommer ihåg det som sagt.) Nej men nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp till skolan imon, det gör jag nog garanterat för vi börjar 10 i morgon. SOVMORGON =D


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!