090529

Hej!
Jag har inte så mycket tid att skriva just nu men jag ska skriva lite om min dag.

Jag har vart i skolan och inte gjort så mycket igentligen. Och jag har varit på stan med pillan, handlade morsdag present till mamma. jag är mämligen inte hemma i morgon och på söndag. Så jag kommer inte blogga något i morgon och på söndag kanske skriver ett inlägg på söndag kväll.

Men nu ska jag fortsätta packa och göra mig i ordning ska ut och käka med ett par kompisar. Hörs!


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!