Dålig uppdatering

Det vart lite dålig uppdatering idag, men jag har inte haft tid eller orken just idag. Men jag kan juh berätta lite om min dag. Ja fört var jag till skolan men jag kom försent, jag vaknade och sen somnade om igen. ARG vart jag på mig säjlv för jag skulle juh verkligen komma i tid. Och jag gjorde sista delen i nationella proven engelska uppsatsen, det kändes bra skrev 3 sidor ungefär.

Jag har nästan bara slappat idag i gentligen men jag har varit så trött. jag kom hem efter skolan och titta på gammla topmodel och mat gjode jag =P. Jag har även tittat på Ugly betty och DHW det är 2 serier jag verkligen följer + Gossip Girl. så jag är upptagen med tv iallafall 3 timmar i veckan.

Och i morgon är jag helt ledig =D inga hemstudier eller nått utan helt ledig. Det känns verdigt skönt.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!