Godnatt

Jag ska vell berätta lite om min dag, jag följde juh som sagt med mamma in till stan och käka och handla. Sen följde jag med sussie och hämta hö och tittade när dom red på banan. Sen har jag inte gjort så mycket mer faktiskt. Bara slöat i soffan =P

Jag har inte tagit mig tiden att lägga in bilder på datorn heller från i går så jag ska vell göra det i morgon. Och i morgon så ska jag till stallet det är 10års firande så jag ska vell dit och hjälp till lite grann =).


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!