Godnatt

Nu är jag tillbaka efter att titta på Grey´s Anatomy. Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om just nu men kan juh berätta om min dag lite grann.

Jag Vaknade vid 12 tiden efter 12 timmars sömn det behövdes verkligen, och jag märkte att jag hade väldigt ont i ögat så jag frågade mamma, Men det var inge farligt kommer att gå över om nån dag. Och jag har varit så duktig i dag :D Jag har bara rökt 5 CIGG PÅ HELA DAGEN =D. Jippi till mig.

Jag var även och tittade på mammas nya lägenhet, Den var mysig och jag tror att dom verkligen kommer att trivas där. Nu funderar jag på att lägga mig och kika på Fråga olle efter det slutat så ska jag titta på Sex and the city, men fört måsta jag kolla när det börjar XD. 

Godnatt

  

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!