Helloo

Nu är jag hemma igen, väntar på mamma göra jag så att vi kan åka i väg. Idag har jag varit riktigt duktig i skolan jag har jobbat matte så mycket så det känns som jag aldrig mer vill se ett mattetal, och imon är jag ledig så nu ser jag fram emot att få sova hur länge jag vill i 5 dagar. Men jag blir inte ledig från skol arbetet för det, jag ska skriva klart uppsatsen om mig på engelska sen har jag fått i uppgift att skriva om nårga disneyfigurer. Och på tisdag ska jag skriva nationella prov.

På fredag blir det party =D, jag är bjuden på 18års fest. Jag ser verkligen fram emot det.
Men nu kommer mamma snart och jag ska hinna ta en cigg innan. GUD VAD JAG ÄR HUNGRIG, jag åt inte så mycket i skolan för att jag skulle få i min smörgåstårta och fika. Det kanske kommeren bild på dagen Outfit senare =D

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!