Hemma!

Nu är jag hemma igen, vi svängde förbi stallet sen vidare till affären. Jag handlade smör åt pappa och maku-up pads & hårkur åt mig =)



Jag ska prova hårkuren i kväll och se vad jag tycker om den. Vid 8 tiden ska jag ut och träffa emelie en sväng, och hon ska få berätta allt om sin helg på kryssningen. Det blir nog en trevlig pratstund och massa skratt som vanligt när vi ses. Men nu ska jag lägga mig och soffan och kika på nått kul på tv:n ..

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!