Nattinatti

Jag ska snart sova men jag tänkte blogga innan. Jag har även provar min nya hårinpackning och det visade sig vara väldigt bra och håret var väldigt lätt kammat, vi får se hur håret är i morgon för jag har fortfarande blött hår. Det var i allafall Wellas hårinpackning förr torrt och skadat hår hoppas att min hår blir bra nu då =)

Imon blir det skola och nationella prov. Önska mig lycka till nu då =). Godnatt

Skriva något till mig?
Postat av: Leia

Hoppas du sov gott. =)

2009-05-26 @ 17:18:56
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: stina

Hej. jag har skapat en blogg där jag lägger ut ett budskap om den mörka sanningen var 3:e dag. jag lägger även in inlägg om hur man gör vid sin blogg. Jag upplyser folk om saker som man gäran glömer. Är det något mina läsare vill läsa så lägger jag alltid ut det. Jag har inte missat att svara på en ända kommentar och det är NI som är läsare som är viktiga på min blogg. Låter det intressenat får du gärna följa min blogg med blogloving. Ni kommer INTE bli besvikna. Ta hand om er. Kram Stina

2009-05-26 @ 17:24:48
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!