Nelly.com

Jag kikade in på nelly.com och såg denna sygga klänning från Ichi för bara 199kr

Klims Dress SEK 199, Ichi - NELLY.COM
Klicka här får att komma till nelly.com


Nu har jag lovat mig själv att sluta röka efter skolavslitningen, det har jag sagt ett bra tag nu så jag ska fan ta tag i det här nu. Vill kunna göra så mycket saker men när jag röker så kan jag inte det för det finna inga pengar till det.
Men jag har bestämmt mig för att sluta nu och jag ska verkligen klara det. Annars vet jag inte vad jag gör,

Men nu blire att glo på tv sen sen sova har hela morgon dagen fram för mig.

GRATTIS JOSSAN PÅ 18ÅRS DAGEN =D. (Torsdag inte fredag) =P

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!