090905

Hejsan!

Jag kom hem typ 5 i morse så jag orkade inte blogga när jag kom hem :P. Det var en trevlig kväll igår i alla fall. Ja jag vet inte vad jag ska säga :P, men jag kan juh berätta att jag har jävligt ont i läppen. kan visa er sen om det går att ta bild på det.


Nu ska jag göra mig i ordning och så klart lyssna på musik till, sen går jag till mamma.

Skriva något till mig?
Postat av: Sofia Werlin

Hoppas lördagen har varit bra :)

2009-09-05 @ 22:47:00
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sophie

hej! :D jag undrar om du skulle vilja vara med i en outfit-tävling jag har? skicka gärna in en dagens outfit till min blogg via [email protected]! självklart får du även bjuda in andra till tävlingen, ju fler bidrag desto bättre! Ska börja en omröstning för veckans outfit så vill ha in så många bidrag som möjligt! hade varit kul om just du var med! :) vinnaren får en länk i min blogg, ett inlägg och möjligheten att gästblogga i en vecka!



Kram!

2009-09-07 @ 17:15:20
URL: http://iheartfashion.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!